Әлеуметтік қызметтер жүйесін жаңғырту тұжырымдамасы

Жарияланды: 18 қыркүйек, 2017 16:57

2021 жылға дейінгі бағдарламаны іске асыру барысында әлеуметтік қызметтер жүйесінде (бұдан әрі - Тұжырымдама) өзгерістерді одан әрі тереңдету жөніндегі шаралар туралы Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Болашаққа көзқарас: қоғамдық сананы модернизациялау» және Қазақстан Республикасының 2030 жылға дейінгі әлеуметтік даму тұжырымдамасы» атты мақаласында жарияланды.

Әлеуметтік қызметтер жүйесінде түбегейлі өзгерістер 2009 жылы «Арнайы әлеуметтік қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының Заңын қабылдаумен басталған болатын. Жаңғыртудың бірінші кезеңінде (2010 - 2013 жж.) нормативтік-құқықтық актілер әзірленіп, оған сәйкес жалпы оңалту қызметтерін арнайы әлеуметтік қызметтерге берумен жүзеге асырылды.

Екінші кезеңде (2014-2017) әлеуметтік қызмет көрсету жүйесін монополиясыздандырумен қамтамасыз етілді. Бұл азаматтарға әлеуметтік қызмет көрсету ұйымдарын таңдауға және қызмет алушылардың шығындарын бірлесіп қаржыландыру принциптерін енгізумен байланысты болды.

Үшінші кезеңде (2018-2021 жж.) әлеуметтік қызметтердің қолжетімділігін арттыру мақсатында қолданыстағы ірі интернаттардың деинституционализациясын жүргізу, кішігірім ұйымдар желісін кеңейту, ұсынылған қызметтердің монетизациясын енгізу, жүйеге ақпараттық қолдау көрсету жоспарланған.                  Тұжырымдама жаңғыртудың үшінші кезеңінің негізгі басымдықтары мен тетігі жүйесіндегі өзгерістерді анықтайды. Бұл алдыңғы кезеңдердегі өзгерістер мен әлеуметтік қызметтердің нәтижелері бойынша әлемдік даму үрдістерін ескере отырып әзірленген.

 

 

Үшінші кезеңдегі әлеуметтік қызмет жүйесінің өзгерістері мен міндеттері

Халыққа әлеуметтік қызмет көрсетуді дамытудың басты мақсаты әлеуметтік қамтамасыз етудің ұйымдық, экономикалық және құқықтық тетіктерін жетілдіру негізінде әлеуметтік нысандар мен түрлеріне қажеттілігі бар азаматтарға қажетті және жеткілікті деңгейге қол жеткізу болып табылады.

Ауыстыру міндеттері:

• Декларативтен әлеуметтік қызметтер көрсетудің анықталған қағидасына көшу;

• қоғамның және әрбір азаматтың ағымдағы қажеттіліктеріне жауап беретін мемлекеттік әлеуметтік қызметтердің сапасы мен қолжетімділігін қамтамасыз ету;

• азаматтардың қиын өмірлік жағдайында әлеуметтік ықпалдасуын қамтамасыз ету (дағдарыстың қалпына келтірілуіне бірлескен қатысуға пассивті қабылдау).

Әлеуметтік қызметтерді одан әрі жаңғыртудың негізгі принциптері:
• мақсаттылық;
• қол жетімділік;
• еріктілік;
• адамзаттылық;
• құпиялылық;
• профилактикалық бағыт;
• күрделілік;
• əлеуметтік əрекет (өзгеретін қажеттіліктерге жəне қаржыландырумүмкіндіктеріне əлеуметтік стандарттарды қайта қарау);
• мемлекеттің, азаматтық қоғам институттарының, әлеуметтік жауапты бизнестің және әлеуметтік қызмет алушылардың бірлескен жауапкершілігі.

Жаңғыртудың негізгі бағыттары:
1) азаматтардың әлеуметтік қызметтер жүйесімен қамтылуын кеңейту және оларға көрсетілген қызметтерді мақсатты түрде нығайту;
2) арнайы әлеуметтік қызметтер көрсету стандарттарын жаңарту;
3) әлеуметтік қызмет көрсету жүйесін қаржыландыру тетіктерін жетілдіру;
4) жергілікті атқарушы органдардың әлеуметтік қызмет көрсету ребрендингі;
5) әлеуметтік қызмет көрсету жүйесін трансформациялау;
6) әлеуметтік қызметтердің бірыңғай ақпараттық жүйесін құру;
7) нормативтік базаны жетілдіру.

 

 

Қорытынды (күтілетін нәтижелер):

Тұжырымдаманы іске асыру мыналарды қамтамасыз етеді:

1) өмірлік қиын жағдайларда азаматтардың қажеттіліктерін саралауды ескере отырып, сапалы әлеуметтік қызметтер көрсетудің қолжетімділігі мен мақсатты болуы;

2) дағдарыстан шығу үшін өмірлік қиын жағдайдағы азаматтардың өздерін пассивті қабылданудан әлеуметтік қосылуына бірлесіп қатысуы күтіледі;

3) аз қамтылған азаматтарға әлеуметтiк қызмет көрсетудiң әлеуметтiк қызметтерiн баламасыздандыруға және отбасында тұру құқығын қамтамасыз етуге бағытталған әлеуметтiк қызметтердiң балама түрлерiн енгiзу есебiнен кеңейту;

4) әлеуметтік қызметтерді және әлеуметтік қызметтердің балама түрлерін әкімшілендіруге жаңа тәсілдерді қолданумен әлеуметтік қызметтер әдіснамасын оңтайландыру;

5) үздіксіз кәсіби білім негізінде және біліктілікті бағалаудың өзіндік жүйесі негізінде кәсіби кадрларды қалыптастыру;

6) қызметтерді көрсетудің сапалы нәтижесіне бағытталған қиын өмірлік жағдайларда азаматтардың әлеуметтік қажеттіліктерін есепке ала отырып, шығындарды басқару жүйесін енгізу;

7)  әлеуметтік қызметтердің бірыңғай ақпараттық жүйесі арқылы қажеттіліктер мен шығындардың тұрақты және жан-жақты талдауы.

Бұл әлеуметтік қызметтерді жетілдіру азаматтардың сапалы әлеуметтік қызметтерге құқықтарын толық жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

Категория: Хабарланыру
Көргендер: 96

Қайта оралу

Пікірлер

Пікір қалдыру

Жаңалықтар

18 қазан 2017

Cырдария аудандық ветеринария бөлімінің сектор меңгерушісі (E-R-3 санаты, 1 бірлік, №20-1-1-2)

Cырдария аудандық ветеринария бөлімінің сектор меңгерушісі (E-R-3 санаты, 1 бірлік, №20-1-...

16 қазан 2017

АУЫЛ ӘКІМДІГІНІҢ ЖАҢА ҒИМАРАТЫ ПАЙДАЛАНУҒА БЕРІЛДІ

АУЫЛ ӘКІМДІГІНІҢ ЖАҢА ҒИМАРАТЫ ПАЙДАЛАНУҒА БЕРІЛДІ...

16 қазан 2017

СЫРДАРИЯ АУДАНЫНДА ҚЫЗМЕТТІК АВТОКӨЛІКТЕРГЕ ЖЕРГІЛІКТІ ЛОГОТИП АЙРЫҚША БЕЛГІЛЕРІ ОРНАЛАСТЫРЫЛДЫ

СЫРДАРИЯ АУДАНЫНДА ҚЫЗМЕТТІК АВТОКӨЛІКТЕРГЕ ЖЕРГІЛІКТІ ЛОГОТИП АЙРЫҚША БЕЛГІЛЕРІ ОРНАЛАСТЫРЫЛДЫ...

16 қазан 2017

ӘҢГІМЕЛЕСУГЕ ЖІБЕРІЛЕТІН КАНДИДАТТАРДЫҢ ТІЗІМІ

ӘҢГІМЕЛЕСУГЕ ЖІБЕРІЛЕТІН КАНДИДАТТАРДЫҢ ТІЗІМІ ...

Сауал

Пожалуйста, оцените наш сайт

Перед Вами несколько вопросов, которые помогут нам улучшить работу нашего сайта, сделать его удобнее и полезнее.

Сіздің сайтқа бағаныз


Дауыс беруРезультаты