Еңбек минінің қызметтеріне өтінімдерді онлайн режимінде беру туралы нұсқаулық

Жарияланды: 20 наурыз, 2020 10:35

 


Қазақстанда төтенше жағдайдың енгізілуіне байланысты Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі (бұдан әрі - ҚР ЕХӘҚМ) қағаз түрінде көрсетілетін қызметтерге өтініштерді онлайн режимінде беру мүмкіндігін ұсынады. Шара короновирустың таралуына жол бермеу мақсатында физикалық байланысын болдырмау үшін енгізіледі.

Өзгерістер, ең алдымен, келесі қызметтерге қатысты:

1. Жасына байланыстызейнетақы төлемдерін тағайындау;

2. Мемлекеттік базалық зейнетақы төлемін тағайындау;

3. Жүктілікке және босануға байланысты табысынан айырылған жағдайда әлеуметтік төлемдерді тағайындау;

4. Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау;

5. Жергілікті өкілді органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек тағайындау;

6. Көпбалалы отбасыларға мемлекеттік жәрдемақы тағайындау.

Қағаз форматта көрсетілетін қызметті алуға өтініш беру үшін порталда авторизациядан өту қажет, ол egov.kz электрондық цифрлық қолтаңбаның (бұдан әрі – ЭЦҚ) көмегімен жүзеге асырылады . Одан әрі оң жақ жоғарғы бұрышында сіздің ТАӘ-ға курсорды қойған кезде тізім ашылады, «электрондық өтініштер» дегенге басу қажет.

Әріқарай, «Онлайн қызметкетапсырыс беру» батырмасын пайдалану керек, содан кейін барлық өтініштеріңіз бойынша жеке кабинет ашылады. Сол бөлімде тиісті батырманы пайдаланып жаңа өтінім жасайаласыз.


Жаңа өтінішті құру бетінде келесі жолдарды толтыру қажет болады:

¾    пошта адресі – өтініш авторының нақты тұратын мекенжайы (елдімекен, көше, үй, пәтер нөмірі);

¾    телефон-өтінішавторыныңұялы телефоны;

¾    өңір-ашылатынтізімненуәкілеттімемлекеттік орган орналасқанөңіртаңдалады;

¾    алушы-қызметтіалубойыншаөтінішжіберілетінмемлекеттікорганныңатауы;

¾    мазмұны – мемлекеттіккөрсетілетінқызметтіңатауы;

¾    Файл – өтінішкеқосымшалар: мемлекеттікқызметтіалуүшінқажеттіқұжаттардың скан-көшірмелері.


Қорытынды әрекет ЭЦҚ көмегімен өтінімге қол қою болады. «Сертификатты таңдау» батырмасын басыңыз және атауы «RSA...» деп басталатын файлды таңдаңыз, содан кейін жүйе құпия сөзді енгізуді сұрайды.

Өтініш беру нәтижесінде сіздің өтінішіңіздің мәртебесі Жеке кабинетте көрсетіледі.

Сұрақтар туындаған жағдайда халыққа қызмет көрсету орталықтарының немесе халықты жұмыспен қамту орталықтарының қызметкерлері азаматқа Whatsapp мессенджері арқылы бейне қоңыра ушалады.

Естеріңізге салакетейік, ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің бірқатар қызметтерін электрондық форматта алуға болады: egov.kz порталы арқылы, SMS-хабарламалар, EgovKzBot2.0telegram-боты арқылы

 

 

Категория: Хабарландыру
Көргендер: 88

Қайта оралу

Пікірлер

Пікір қалдыру

Сауал

Пожалуйста, оцените наш сайт

Перед Вами несколько вопросов, которые помогут нам улучшить работу нашего сайта, сделать его удобнее и полезнее.

Сіздің сайтқа бағаныз


Дауыс беруРезультаты